Vertaling voor SmartFPT 1.0 build 979 komt eraan

Momenteel wordt er gewerkt aan een vertaling voor SmartFTP build 979. Het kan nog niet gezegd worden wanneer deze vertaling klaar is. Maar zodra deze klaar is, dan komt dat uiteraard op de site en het forum te staan.

Kortom, nog even geduld tot die tijd. Als je SmartFTP in het Nederlands wilt houden, dan moet je nog even verder met build 978.

HET DUURT VERDOMME WEL VERSCHRIKKELIJK LANG HE OM DIE NEDERLANDSE TAALMODULE TE MAKEN EN OP DE SITE TE ZETTEN.

DE ANDERE TALEN STAAN ER AL ENKELE WEKEN OP !!! :?

WAAROM IS DE NEDERLANDSE ALTIJD DE LAATSTE ???

WERK DAAR EENS AAN HE !! :oops:

:idea: EEN TIP, ALS ER EEN NIEUWE VERSIE UIT GAAT KOMEN, ZORG ER DAN VOOR DAT EERST ALLE TAALMODULES OOK KLAAR ZIJN, EN ZET DAN ALLE NIEUWE ZAKEN OP DE WEBSITE, OM HET WEKEN LANG WACHTEN TE VERMIJDEN VAN DE TAALMODULES .... :idea:

GROETJES

nirwana wrote:Momenteel wordt er gewerkt aan een vertaling voor SmartFTP build 979. Het kan nog niet gezegd worden wanneer deze vertaling klaar is. Maar zodra deze klaar is, dan komt dat uiteraard op de site en het forum te staan.

Kortom, nog even geduld tot die tijd. Als je SmartFTP in het Nederlands wilt houden, dan moet je nog even verder met build 978.

WANNEER IS DIE AF EN KOMT DIE OP DE SITE, DA DUURT NOGAL ZENNE !!!!!

:x :evil: :?: :arrow: Zucht

@ Davy

Ik heb met dit forum en SmartFTP niets te maken, behalve dat ik gebruiker ben. Maar toch volgende opmerkingen:

-tekst in hoofdletters komt over als ROEPEN!
-als pas aangemelde gebruiker heb je veel noten op je zang!
-de vertalingen worden gemaakt door vrijwilligers die beroepsmatig niets met de ontwikkelaar van Smartftp te maken hebben.
-als deze vrijwilligers deze vertalingen niet maken kan jij een ander programmatje zoeken in het nederlands en dan wens ik je veel succes of kan jij SmartFTP in het Engels gebruiken.

Groeten

Jo

Pfffffffffff, hahahahahaha........................................