uploaden naar skynet

Dag iedereen
Ik ben nieuw op dit forum en heb pas het programma gedowload.
Nu zou ik natuurlijk graag weten hoe het werkt, ik ben een totale leek :oops: .
Ik heb ruimte bij skynet en heb een website die gemaakt is met frontpage.
Wie kan mij helpen, alvast bedankt.

Nikita

Nikita,ook ik ben hier nieuw en herken het probleem.zelf heb ik mij laten vertellen dat je helemaal geen website nodig hebt om dingen te uploaden naar skynet.Ik heb het geprobeerd met een naamanimatie maar het lukt me niet. Als er iemand is die ons kan helpen zullen we dit apresieren

nog altijd hulp nodig of moet ik geen moeite meer doen de procedure uit te schrijven?

Homer-J Als het niet te veel gevraagd is mag je de procedure uitschrijven.
Ik kan wel met frontpage een site online zetten maar dat is eigenlijk niet mijn bedoeling.Waar ik de webruimte wil voor gebruiken is bv voor het plaatsen van een hanttekening om te gebruiken op forums etc.

Onder jouw antwoord op https://www.smartftp.com/forums/viewtopic.php?t=5505 staat een 'naam-animatie' die bij SkyNet is gehost, dus ik ga er vanuit dat jouw probleem inmiddels is opgelost.

Wat er ook mee te maken kan hebben is de spatie die in de naam staat. Niet iedere server vind dat leuk en je maakt het jezelf er onnodig moeilijk mee. Leer jezelf daarom aan om bestandsnamen op een website met allemaal kleine letters te schrijven en om deze aan elkaar te schrijven. Wil je toch iets van spaties gebruiken, neem dan in plaats van de spatie een _

Okee Nirwana mijn probleem is inderdaad opgelost,toch bedankt voor de reactie en de links onder je antwoord zijn ook de moeite.IK heb er al heel wat aan gehad.Groetjes