alweer een Groentje met smart ftp

Ik wil met dit programma gaan dowloaden maar heb geen idee hoe ik dit moet doen.
wie help mij uit de brand ??????

Voorbeeld 1:
je zet in SmartFTP de Klembord-monitor aan via het Extra-menu (of CTRL+W)
Vervolgens zie je op Internet ergens een FTP-adres in de vorm ftp://bla.bla.nl/download/bestand.zip Daarop klik je met de rechtermuisknop en je kopieert deze naar het klembord.
Schakel je vervolgens naar SmartFTP dan zal deze vragen of je een verbinding wilt opzetten met de server van het klembord. Klik je Ja dan wordt een verbinding opgezet. Makkelijker kan het niet.

Voorbeeld 2:
je weet een FTP-server, gebruikersnaam en wachtwoord
Die vul je in in de werkbalk van SmartFTP (achter Adres). Vervolgens kies je in het FTP-menu voor Verbinding opzetten.

Je hebt 2 soorten FTP-servers:
1) publiek
2) met wachtwoord
Ook zijn er servers waar je met bepaalde quota's werkt enzo. Of waar je eerst bestanden naar moet uploaden alvorens je mag downloaden en maar van dergelijke regeltjes.

Bij een publieke server hoef je geen gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Gewoon even Anoniem aanvinken is al voldoende.

Kom je er hiermee niet uit, geef dan alsjeblieft duidelijk aan wat je met SmartFTP wilt. Je kunt op zoveel manieren downloaden en we kunnen echt gericht helpen als je met een gerichte vraag komt.

Groeten,

Martijn