Smart FTP öppnas inte!

Hej!

Jag har Smart FTp version SmartFTP Client (32-bit) 2.5.1008.9 och svensk språkmodul Version 2.5.1008.6.
För en tid sedan gick det inte öppna programmet dvs komma ut på nätet.

Jag får meddelande Denna Smart FTP utlöper snart! Kan jag inte använda den längre? Måste jag skaffa en nyare version? Det vill jag helst inte då jag vill ha programmet på svenska och det finns ingen ny version?

Vad skall jag göra.. får nästan panik då jag ansvarar för några föreningars hemsidor och inte kan ladda upp ny information.

Hjälp mej!


Webb

Hej!

Anledningarna till att det ännu inte finns någon svensk språkmodul till den senaste versionen av SmartFTP är dels att jag gör översättningen på min fritid (har inte haft så mycket av den varan den senaste tiden), dels att jag precis har bytt till ett annat översättningsprogram som jag inte har använt tidigare. Översättningen är på gång, men jag kan inte säga när språkmodulen kommer att finnas tillgänglig.

Du kan testa att ladda ner den sista versionen av SmartFTP version 2.5; förmodligen kan du använda den utan problem tills översättningen av version 3.0 är färdig. Jag rekommenderar att du i så fall även laddar ner den senaste versionen av den svenska språkmodulen (version 2.5.1008.30).